ok24 w    VK24 w    telegramm

 РУП "Мінскэнерга" Філіял "Энергазбыт"

Навіны спажыўцам

«Асабісты кабінет фізічных і юрыдычных асоб»

Інтэрв'ю з намеснікам дырэктара па збыце філіяла "Энергазбыт РУП "Мінскэнерга" Андрэем Клімовічам.

Пытанне №1. Вашы кліенты - юрыдычныя і фізічныя асобы, якія спажываюць электрычную і цеплавую энергію і заключалі з вамі дагавор на энергазабеспячэнні. У чым выяўляецца ваша кліентаарыентаванасць?

ДВА «Белэнерга» прыняты стандарт абслугоўвання спажыўцоў, асноўная мэта якога даступнае і якаснае абслугоўванне спажыўцоў. У прыватнасці, сярод ключавых задач гэта спрашчэнне працэдуры ўзаемадзеяння і кантроль якасці паслуг. Мы ствараем камфортныя ўмовы і добразычлівыя адносіны да кожнага спажыўца.

Адным з найважнейшых прынцыпаў у развіцці кліенцкай палітыкі і паляпшэнні якасці працы з грамадзянамі з'яўляецца арганізацыя разлікова-касавых цэнтраў якія ствараюцца менавіта для спрашчэння ўсіх „працэдур узаемадзеяння спажыўцоў з энергазабяспечваючай арганізацыяй.

Для аптымізацыі кіравання патокам наведвальнікаў і павышэння якасці абслугоўвання ў РКЦ устаноўлены электронныя чэргі. Электронная сістэма кіравання чаргой дазваляе энергазабеспячальнай арганізацыі эфектыўна аказваць паслугі, а працэс чакання абанентаў зрабіць больш камфортным і скараціць яго час.Асаблівая ўвага ў частцы інфармацыйнага ўзаемадзеяння са спажыўцамі энергіі надаецца афіцыйнаму сайту філіяла, дзе ўсе абаненты, як юрыдычныя асобы, так і грамадзяне, могуць атрымаць цікавую для іх інфармацыю аб дзейнасці прадпрыемства, аб дзеючых тарыфах на энергію, аб парадку разлікаў, аб парадку заключэння дагавораў і прадастаўлення льгот, аб нарматыўных дакументах і заканадаўчых актах, у адпаведнасці з якімі ажыццяўляюцца разлікі за спажытую энергію.

Для павышэння эфектыўнасці разгляду зваротаў грамадзян на сайце прадугледжана работа рубрыкі «Пытанне-адказ». Усе размешчаныя ў дадзеным раздзеле сайта пытанні і прапановы спажыўцоў штодня праглядаюцца спецыялістамі філіяла, якія аператыўна ў пісьмовым выглядзе або па тэлефоне тлумачаць заяўнікам пытанні, якія іх цікавяць. Адказы на самыя часта задаюць і актуальныя пытанні таксама размешчаны на сайце, і знаёмства з гэтай інфармацыяй значна эканоміць час як абанентаў, так і супрацоўнікаў філіяла.

Таксама трэба адзначыць, што для паляпшэння якасці абслугоўвання спажыўцоў энергіі, пастаянна вядзецца работа з персаналам, накіраваная на паляпшэнне іміджу прадпрыемства, максімальнага задавальнення патрабаванняў, што прад'яўляюцца абанентамі да энергазабеспячальнай арганізацыі. Гэта, у прыватнасці, навучанне спецыялістаў у навучальным цэнтры РУП «Мінскэнерга» з прыцягненнем псіхолага.

Пытанне №2. Якія паслугі аказвае разлікова-касавы цэнтр філіяла?

На сённяшні дзень філіялам арганізавана работа прасторных і сучасных разлікова-касавых цэнтраў у г. Мінску (па вул.Б.Хмяльніцкага, д.б і вул. Фабрычнай, в.24), а таксама ва ўсіх міжраённых аддзяленнях і вытворча-збытавых участках філіяла.

У цэлым, функцыі гэтых цэнтраў аднолькавыя: прыём грамадзян па пытаннях заключэння (разарвання) дагавораў электразабеспячэння, адкрыццё (закрыццё, перарэгістрацыя) асабовых рахункаў, афармленне льгот па аплаце электрычнай энергіі, выдача даведак, прадастаўленне абанентам інфармацыі па асабовых рахунках, прыём заяў абанентаў на замену , рамонт прыбораў уліку электраэнергіі і т.д.

Пытанне .№3. Вашы абаненты могуць карыстацца «Асабістым кабінетам», якія магчымасці ў дадзенага сэрвісу і наколькі зручны для карыстальнікаў?

З мэтай эфектыўнага ўзаемадзеяння са спажыўцамі Бытавыя абаненты філіяла «Энергазбыт» РУП «Мінскэнерга» маюць магчымасць карыстацца сэрвісам "Асабісты кабінет" для бытавых абанентаў.

Дадзены сэрвіс дазволіць:

е праглядаць інфармацыю па паступіўшых плацяжах, праглядаць стан рахунку, з атрымліваць інфармацыю па тарыфах і льготах, падаваць заяўкі на паслугі ў энергазабеспячальную арганізацыю. Сэрвіс "Асабісты кабінет" дазваляе скараціць асабісты час, бо для атрымання неабходнай інфармацыі спажыўцу спатрэбіцца толькі скарыстацца мабільным тэлефонам або персанальным кампутарам.

Пытанне .№4 Таксама ў вас распрацаваны і даступны для карыстальнікаў «Асабісты кабінет для юрыдычных асоб» як гэты сэрвіс спрашчае ўзаемадзеянне з вамі?

У РУП «Мінскэнерга» ў мэтах павышэння эфектыўнасці і якасці бізнес-працэсаў абслугоўвання, памяншэння папяровага дакументаабароту, забеспячэння аператыўнасці ва ўзаемаадносінах і разлікаў са спажыўцамі за электрычную і цеплавую энергію, стварэння камфортных умоў спажыўцам пастаўляемай энергіі, распрацавана інфармацыйная сістэма «Асабісты кабінет для юрыдычных асоб».

Гэта інфармацыйная сістэма прызначана для прадастаўлення спажыўцам — юрыдычным асобам сэрвісу для дыстанцыйнага ўзаемадзеяння з энергазбытавымі і іншымі філіяламі РУП «Мінскэнерга», а таксама для аўтаматызацыі паслуг, якія аказваюцца юрыдычным асобам энергазбытавымі падраздзяленнямі РУП «Мінскэнерга» ў выглядзе выдаленай падачы і атрымання дакументаў, у тым ліку юрыдычна значных. Інфармацыйная сістэма «Асабісты кабінет» дазваляе выкарыстоўваць сэрвіс «Электронны прыём паказанняў электрычнай і цеплавой энергіі юрыдычных асоб» для прыёму паказанняў (як з функцыяй электроннага лічбавага подпісу, так і без яе), а таксама ажыццяўляць загрыку/выгрузку атрыманых паказанняў у электронным выглядзе.

Сістэма аўтаматызавала шэраг паслуг (выдаленая падача і атрыманне дакументаў), што дае магчымасць аказваць кансультацыйную дапамогу, архіваваць і ствараць базы даных па спажыванню энергарэсурсаў за перыяд для кожнай юрыдычнай асобы, якая з'яўляецца кліентам гэтай сістэмы.

220013, г. Мінск, ул. Б.Хмяльніцкага,6
тэлефон прыемнай: (017)293-83-59,
факс прыемнай: (017)354-60-93
факс аддзела справаводства: (017)390-14-02
E-mail: office@energosbyt.by

Тэлефон даведачнай службы:
(017)371-00-33
Разлікова-касавы цэнтр, вул.Б.Хмяльніцкага, 6:
Час прыёму: пн-пт с 8.00-20.00 субота с 9.00-17.00

Разлікова-касавы цэнтр, вул. Фабрычная, 24:
Час прыёму: пн-пт с 8.00-20.00 субота с 9.00-17.00

р/р BY65AKBB30120000965480000000
ААТ «ААБ Беларусбанк»
г.Мiнск, пр-т Дзяржынскага, 18, БІК: АКBBBY2X
УНП-100071593
ОКПО-00112041


Філіял "ЭНЕРГАЗБЫТ" РУП "Мінскэнерга" © 2024