Звароты грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб згодна з патрабаваннямі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб" першапачаткова падлягаюць разгляду ў мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні.
Звярнуцца ў філіял «Энергазбыт» можна адным са зручных для Вас спосабаў:
У ЭЛЕКТРОННАЙ ФОРМЕ
Электронныя звароты падаюцца ў парадку, устаноўленым артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў на сайце. обращения.бел
У ВУСНАЙ ФОРМЕ
Калі Вы вырашылі звярнуцца ў вуснай форме, то Вам трэба звярнуцца да кіраўніцтва філіяла «Энергазбыт» на асабістым прыёме ва ўстаноўленыя дні і гадзіны, папярэдне запісаўшыся па тэлефоне прыёмнай (017)293-83-59 або па тэлефоне (017)293-82- 14, альбо накіраваць пісьмовы зварот па электроннай пошце Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду., тэма ліста павінна быць "Папярэдні запіс на прыём".
Ваш папярэдні запіс будзе апрацавана. Прызначаная дата і час прыёму будуць паведамлены Вам на вашу электронную пошту ці па ўказаным Вамі тэлефоне.
Усе звароты будуць разгледжаны ў адпаведнасці з дзейным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
-
Закон Республики Беларусь от 18 июля 2011 г. № 300-З «Об обращениях граждан и юридических лиц» (ст.12)
Калі Вы не згодны з прынятым рашэннем, якасцю разгляду ці паўнатой адказу на зварот, то Вы можаце звярнуцца ў вышэйшую арганізацыю.