Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца філіялам "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга", у адносінах да грамадзян у сферы энергазабеспячэння
(выманне з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян")
1. Заява зацікаўленай асобы падаецца ў:
-
вуснай форме падчас прыёму зацікаўленай асобы;
-
пісьмовай форме ў ходзе прыёму зацікаўленай асобы або нарачным (кур'ерам), па пошце, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не патрабуецца асабістай прысутнасці зацікаўленай асобы.
ВАЖНА!
У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" зацікаўленай асобе:
- не дапускаецца падаваць заявы ў іншым парадку: па тэлефоннай ці факсімільнай сувязі, у электронным выглядзе на адрас электроннай пошты філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга", указаны ў падрубрыцы "Зваротная сувязь" рубрыкі "Кантакты", або праз запаўненне формы электроннага звароту, размешчанай у падрубрыцы "Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб" рубрыкі "Кантакты" афіцыйнага сайта філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга" ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт;
- дапускаецца падаваць заявы ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга", указаны ў падрубрыцы "Зваротная сувязь" рубрыкі "Кантакты" афіцыйнага сайта філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга" ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт, толькі ў дачыненні да адміністрацыйных працэдур, уключаных Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пералік адміністрацыйных працэдур, якія плануюцца да пераводу ў электронную форму для ажыццяўлення праз адзіны партал электронных паслуг, да заканчэння ўстаноўленых тэрмінаў пераводу гэтых працэдур у электронную форму (у адпаведнасці з часткай другой артыкула 2 Закона Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2017 г. № 17-З «Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»).
-
У прыняцці заявы зацікаўленай асобы адмаўляецца ў выпадках, вызначаных артыкулам 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
-
У ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (у выдачы даведкі, іншага дакумента (рашэння) зацікаўленай асобе адмаўляецца ў выпадках, вызначаных артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" Закона Республики Беларусь от 28 октября 2008 г. № 433-З«Об основах административных процедур».
ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР, АЖЫЦЦЯЎНЫХ ФІЛІЯЛАМ «ЭНЕРДЗБЫТ» РУП «МІНСКЭНЕРГА» ПА ЗАЯВАХ ГРАМАДЗЯН
Найменне адміністрацыйнай працэдуры | Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры | Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры | Структурнае падраздзяленне, якое займаецца выдачай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры даведкі, іншага дакумента (рашэнні) | Кантактныя дадзеныя персанала, якi ажыццяўляе прыём заяў i прыняцце рашэння па адміністрацыйным працэдурам |
---|---|---|---|---|---|---|
ГЛАВА 1 ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ |
||||||
1.3. Выдача даведкі: 1.3.8. аб разліках (запазычанасці) па плаце за жыллёва-камунальныя паслугі і плаце за карыстанне жылым памяшканнем |
заяву ў пісьмовай форме пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна | 3 працоўныя дні з дня звароту | бестэрмінова |
Філіял «Энергазбыт» РУП "Мінскэнерга" |
|
1.11. Афармленне (рэгістрацыя пры першасным звароце) ільгот грамадзянам па плаце за жыллёва-камунальныя паслугі і плаце за карыстанне жылым памяшканнем |
заяву ў пісьмовай форме [2] (дапускаецца ў электронным выглядзе) пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу дакумент, які пацвярджае права на льготы |
бясплатна |
3 працоўныя дні з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - |
на тэрмін дзеяння дакумента, які пацвярджае права на льготы |
Філіял «Энергазбыт» РУП "Мінскэнерга" |
[1] Нумарацыя адміністрацыйных працэдур адпавядае нумарацыі такіх адміністрацыйных працэдур у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанай Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. 200.
[2] Заява падаецца ў адвольнай форме на беларускай і (або) рускай мовах і павінна змяшчаць: найменне ўпаўнаважанага органа, у які падаецца заява; звесткі аб зацікаўленай асобе: прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца жыхарства (месца знаходжання); найменне адміністрацыйнай працэдуры, за ажыццяўленнем якой звяртаецца зацікаўленая асоба; пералік дакументаў і (або) звестак (пры іх наяўнасці), якія прадстаўляюцца разам з заявай зацікаўленай асобы; подпіс грамадзяніна або подпіс прадстаўніка зацікаўленай асобы.