Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца філіялам "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга", у адносінах да грамадзян у сферы энергазабеспячэння
(выманне з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян")
1. Заява зацікаўленай асобы падаецца ў:
-
вуснай форме падчас прыёму зацікаўленай асобы;
-
пісьмовай форме ў ходзе прыёму зацікаўленай асобы або нарачным (кур'ерам), па пошце, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не патрабуецца асабістай прысутнасці зацікаўленай асобы.
ВАЖНА!
У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" зацікаўленай асобе:
- не дапускаецца падаваць заявы ў іншым парадку: па тэлефоннай ці факсімільнай сувязі, у электронным выглядзе на адрас электроннай пошты філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга", указаны ў рубрыкі "Кантакты";
- дапускаецца падаваць заявы ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга" у рубрыкі "Кантакты" афіцыйнага сайта філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга" ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт, толькі ў дачыненні да адміністрацыйных працэдур, уключаных Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пералік адміністрацыйных працэдур, якія плануюцца да пераводу ў электронную форму для ажыццяўлення праз адзіны партал электронных паслуг, да заканчэння ўстаноўленых тэрмінаў пераводу гэтых працэдур у электронную форму (у адпаведнасці з часткай другой артыкула 2 Закона Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2017 г. № 17-З «Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»).
-
У прыняцці заявы зацікаўленай асобы адмаўляецца ў выпадках, вызначаных артыкулам 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
-
У ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (у выдачы даведкі, іншага дакумента (рашэння) зацікаўленай асобе адмаўляецца ў выпадках, вызначаных артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" Закона Республики Беларусь от 28 октября 2008 г. № 433-З«Об основах административных процедур».
-
Зацікаўленая асоба можа ўдзельнічаць у ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры асабіста і (або) праз сваіх прадстаўнікоў, калі іншае не прадугледжана заканадаўчымі актамі.
Прадстаўнікамі зацікаўленай асобы могуць быць грамадзяне, якія валодаюць грамадзянскай дзеяздольнасцю ў поўным аб'ёме, або юрыдычныя асобы.
Прадстаўнікі зацікаўленай асобы пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры могуць здзяйсняць дзеянні, права на ажыццяўленне якіх мае зацікаўленая асоба, у межах прадстаўленых ёй паўнамоцтваў.
Прадстаўнікі зацікаўленай асобы ажыццяўляюць свае паўнамоцтвы на падставе даверанасці, аформленай у парадку, устаноўленым заканадаўствам.
Плынь тэрміну ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры пачынаецца на наступны працоўны дзень, усталяваны працоўным днём у філіяле «Энергазбыт», пасля паступлення звароту зацікаўленай асобы.
Даведачна. Згодна з Правіламі ўнутранага працоўнага распарадку работнікаў філіяла «Энергазбыт» РУП «Мінскэнерга» рэжым працы філіяла: панядзелак – чацвер з 8-00 да 17-00, пятніца з 8-00 да 16-00, перапынак з 12-00 да 12-48;
Калі апошні дзень тэрміна прыпадае на непрацоўны дзень, днём заканчэння тэрміну лічыцца першы наступны за ім працоўны дзень.
Днём заканчэння ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры лічыцца дзень прыняцця адміністрацыйнага рашэння.
ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР, АЖЫЦЦЯЎНЫХ ФІЛІЯЛАМ «ЭНЕРДЗБЫТ» РУП «МІНСКЭНЕРГА» ПА ЗАЯВАХ ГРАМАДЗЯН
Найменне адміністрацыйнай працэдуры | Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры | Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры | Структурнае падраздзяленне, якое займаецца выдачай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры даведкі, іншага дакумента (рашэнні) | Кантактныя дадзеныя персанала, якi ажыццяўляе прыём заяў i прыняцце рашэння па адміністрацыйным працэдурам |
---|---|---|---|---|---|---|
ГЛАВА 1 ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ |
||||||
1.3. Выдача даведкі: 1.3.8. аб разліках (запазычанасці) па плаце за жыллёва-камунальныя паслугі і плаце за карыстанне жылым памяшканнем |
заяву ў пісьмовай форме пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна | 3 працоўныя дні з дня звароту | бестэрмінова |
Філіял «Энергазбыт» РУП "Мінскэнерга" |
|
1.11. Афармленне (рэгістрацыя пры першасным звароце) ільгот грамадзянам па плаце за жыллёва-камунальныя паслугі і плаце за карыстанне жылым памяшканнем |
заяву ў пісьмовай форме [2] (дапускаецца ў электронным выглядзе) пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу дакумент, які пацвярджае права на льготы |
бясплатна |
3 працоўныя дні з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - |
на тэрмін дзеяння дакумента, які пацвярджае права на льготы |
Філіял «Энергазбыт» РУП "Мінскэнерга" |
[1] Нумарацыя адміністрацыйных працэдур адпавядае нумарацыі такіх адміністрацыйных працэдур у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанай Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. 200.
[2] Заява падаецца ў адвольнай форме на беларускай і (або) рускай мовах і павінна змяшчаць: найменне ўпаўнаважанага органа, у які падаецца заява; звесткі аб зацікаўленай асобе: прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца жыхарства (месца знаходжання); найменне адміністрацыйнай працэдуры, за ажыццяўленнем якой звяртаецца зацікаўленая асоба; пералік дакументаў і (або) звестак (пры іх наяўнасці), якія прадстаўляюцца разам з заявай зацікаўленай асобы; подпіс грамадзяніна або подпіс прадстаўніка зацікаўленай асобы.