Дырэктар філіяла "ЭНЕРГАЗБЫТ"ЕГІПЦАЎ Алег ВіктаравічТэлефон 8(017) 293-83-59 Час прыёму па асабістых пытаннях: |
|
Першы намеснік дырэктара-галоўны інжынерТэлефон (8 017) 293-83-59 Час прыёму па асабістых пытаннях:
|
|
Намеснік галоўнага інжынера па эксплуатацыі і рамонтамАМЕЛЮСІК Аляксандр ВасільевічТэлефон (8 017) 293-83-37
|
|
Намеснік галоўнага інжынера па працы з персаналамПУНЬКО Аляксандр ВікторовічТэлефон (8 017) 293-83-73
|
|
Намеснік дырэктара па збыцеКЛІМОВІЧ Андрэй МікалаевічТэлефон (8 017) 293-83-59 Час прыёму па асабістых пытаннях: II серада месяца с 08.00-12.00 |
|
Намеснік дырэктара па агульных пытанняхАМБРАЖЭВІЧ Міхаіл МіхайлавічТэлефон (8 017) 293-83-54 Час прыёму па асабістых пытаннях: IV аўторак месяца с 08.00-12.00 |
|
Намеснік дырэктара па сацыяльна-ідэалагічных пытанняхШЭРШАНЬ Ганна СяргееўнаТэлефон (8 017) 293-83-59 Час прыёму па асабістых пытаннях: III серада месяца з 08.00-12.00 |
|
Паважаныя спажыўцы!
РУП "Мінскэнерга" ў мэтах змяншэння папяровага дакументаабароту, забеспячэння дыстанцыйнага ўзаемадзеяння з энергазбытавымі філіяламі, стварэння камфортных умоў спажыўцам пастаўляемай энергіі, распрацавана інфармацыйная сістэма "Асабісты кабінет для юрыдычных асоб" (далей - ІС ЛК).
- Дадзеная ІС ЛК забяспечвае:
- павышэнне эфектыўнасці камунікацый і бізнес-працэсаў спажыўцоў,
- аўтаматызаванне паслуг для юрыдычных асоб, якія аказваюцца энергазбытавымі падраздзяленнямі РУП "Мінскэнерга" ў выглядзе выдаленай падачы і атрымання дакументаў, у тым ліку юрыдычна значных,
- аператыўнае ўзаемадзеянне спецыялістаў спажыўцоў энергіі і энергазабеспячальнай арганізацыі,
- кансультацыйную дапамогу,
- архіваванне, стварэнне банка даных,
- афіцыйнасць адносін праз электронны лічбавы подпіс.
Для атрымання акаўнта ў ІС ЛК спажыўцам не спатрэбіцца працаёмкіх дзеянняў і дадатковых выдаткаў, дастаткова прайсці рэгістрацыю ў ІС ЛК і атрымаць электроннае пацверджанне ад энергазабеспячальнай арганізацыі аб рэгістрацыі акаўнта.
Цяпер сэрвіс функцыянуе ў рэжыме доследна-прамысловай эксплуатацыі і даступны толькі для спажыўцоў Мінска і Мінскага раёна.
Аб даступнасці сэрвісу для спажыўцоў Мінскай вобласці будзе паведамлена дадаткова.
Просім прабачэння за магчымыя збоі ў працы сэрвісу.
Перад выкарыстаннем асабістага кабінета рэкамендуемы скарыстацца інструкцыямі:
- Інструкцыя па выкарыстанні Асабістага кабінета ЮЛ (спампаваць).
- Інструкцыя па ўстаноўцы персанальнага мэнэджэра сертыфікатаў (спампаваць).
- Інструкцыя па працы з Avest Agent (спампаваць).
- Avest Agent (спампаваць).
Для поўнафункцыянальнай працы з ІС на кліенцкай машыне карыстальніка павінны быць устаноўлены: адзін з інтэрнэт-браўзэраў версіі не ніжэй (Chrome - 91, Opera - 60, Microsoft Edge - 93, Firefox - 92).