- Навіны спажыўцам
Філіял "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга" пашырае сетку разлікова-сэрвісных цэнтраў для павышэння якасці абслугоўвання спажыўцоў
12 лютага адбылося ўрачыстае адкрыццё разлікова-сэрвіснага цэнтра філіяла "Энергазбыт" РУП "Мінскэнерга", размешчанага ў сучасным жылым комплексе "Мінск Мір" на вул. Алфёрава.
У цырымоніі адкрыцця прынялі ўдзел:
- намеснік генеральнага дырэктара ДВА "Белэнерга" Андрэй Шэршань,
- генеральны дырэктар РУП "Мінскэнерга" Павел Гарудка,
- дырэктар філіяла «Энергазбыт» Алег Егіпцаў.
"Новы цэнтр стане важным крокам на шляху да паляпшэння якасці абслугоўвання і больш зручнага ўзаемадзеяння з нашымі спажыўцамі", - падкрэсліў Павел Гарудка.
- Гэта ўжо 77-ы ў Рэспубліцы Беларусь разлікова-касавы цэнтр, - адзначыў намеснік генеральнага дырэктара ДВА "Белэнерга" Андрэй Шэршань. — РКЦ стане сапраўдным падарункам для ўсіх жыхароў раёна «Мінск-Мір», які хутка развіваецца!
Андрэй Пятровіч выказаў шчырую падзяку кіраўніцтву РУП "Мінскэнерга" за праведзеную работу і пажадаў поспехаў у далейшых пачынаннях.
Ён падкрэсліў важнасць пастаяннага развіцця: "Галоўнае не спыняцца на месцы і далей развіваць сістэму разлікова-касавых цэнтраў для нашых спажыўцоў".
"Наша мэта - палепшыць якасць абслугоўвання насельніцтва, зрабіць больш камфортным жыццё людзей і ўмовы працы нашых работнікаў", - адзначыў дырэктар філіяла "Энергазбыт" Алег Егіпцаў.
Праца новага разлікова-сэрвіснага цэнтра будзе ахопліваць шырокі спектр пытанняў, злучаных з электразабеспячэннем. Тут спажыўцы змогуць заключыць або перазаключыць дагавор, аформіць ільготы, атрымаць растлумачэнні па разліках і налічэннях за электраэнергію, а таксама падаць заявы аб змяненні тарыфнай групы і замене або паверцы прыбораў уліку.
Сучаснае тэхнічнае абсталяванне разлікова-сэрвіснага цэнтра, у тым ліку інфармацыйныя экраны і тэрміналы электроннай чаргі, забяспечвае камфортныя ўмовы для наведвальнікаў.
Кваліфікаваны персанал гарантуе высокі ўзровень абслугоўвання, што робіць працэс абарачэння максімальна зручным.
У сталіцы і Мінскай вобласці зараз функцыянуе 26 разлікова-сэрвісных цэнтраў.
РУП "Мінскэнерга" працягвае работу па павышэнні якасці абслугоўвання сваіх спажыўцоў.